Majlis Anugerah Cemerlang & Jamuan Hari Raye






Yuhuuuuuu, uaaaaa menaip dalam keadaan sejukkk tahap gaban nie...grrrrrr

hujan dah melanda, hohoho, syukur alhamdulillah

nie cek nak habaq satu hal nie...

Cube tgok poster kt bawah nie









Ahaaaa, Majlis anugerah dibuat skaligus ngan majlis raye. Pada seluruh rakyat jelata PPK MEKATRONIK Unimap, jangan malu2 jangan segan2 datang memeriahkan majlis tau.

"Ala, kena bayar ker....x best lah"

sori lah kawan2 smua, terpaksa lah kami anggota kelab buat kutipan yuran untuk majlis nie coz banyak benda yang kami kena budget.

Almaklumlah, kitorg bukannye organisasi yang besar, kalu nk harapkan sponsor pun dpt sikit jer..huhuhu
Mane mampu nak tampung bil pelajar yang beratus2 orang.
sori banggattttttt yer

Harap korang smua faham yer.

Lagipun, RM10 x byk pun. PTPTN pun baru kuar......hehehe


Pengumumannnnn Riang Ria Raye

Haaaa, pada adik2 tahun 1 korang mmg wajib buat persembahan.
Akak bukan nk dera ke ape, tpi dh mmg adat, kami pun kena cmtu tu..


so, bagi sape2 yg berbakat tu apelagi jgn segan2 inform yer kat kami di fb KELAB PPK MEKATRONIK.
X pun, kalu segan lagi, col jer akak trus 0137109071 @ 0139544839 atau inbox kat fb akak
Jalila Fatin




No comments:

Tinggal Link Cinie Yer, Macehhh