TASKARAYE 2011

  Salam semua, MOSHI2X...hehehe





Hari ni mood hepy   coz smlm baru je blik dari sambutan hari raya kat TASKA LUV IMAN kat KERTEH
jom layan muke comel diorg...


Sayang nyer x smua kanak2 dtg hri nie coz ade yg parent blik kg, jdi x leh lah jupe yg lain, nie je lah yg trkumpul.....huhuhuhuhu  

ni lah K.SERI penyelia taska nie, baby qoyum dh trtdo kenyang makan byk sgt bskut raye x hnti2, hehehe

nie pulak safuann, comel kannnn

smua nk makan dh, yummmiieee  


jom bace doa makan ramai2




ni je baby yg satu2 nye yg x leh makan lagi....hehehe, mnum susu jer, baby nie asyik nangis  jer hri tu mybe coz x leh makan bskut kot ....hemo hemo, sbar yer baby, nnti bile dh besaq sikit bole lah.

Saya nak lagi lah, cepatlah suappp



,
yeah, sy nk cari pari2 lh 




umi tgh bagi duit raye .....sonoknye 





GREAT MOMENTUS NEVER END FOREVER




















No comments:

Tinggal Link Cinie Yer, Macehhh