Siapakah Gerangan Si Dia




Aha...petang2 yg sjuk nie coz bru lepas hujan, tetibe jer saya terfikir 1 bnde x btul....

Erm, di sebabkan saya sekarang dilanda penyakit angau, so perlu sangat berubat...

huaaaaaaaaaaaa

TOLONG TOLONG

Sape kt sini ade pengalaman camnie, plezzz sangat2x


To kawan2 budiman, baik hati lagi bijaksana:

 macam mane nie, tiap kali saya bukak jer laptop,
X kira lah buz cmner pun, msti perkara 1st saya buat

tatap muke si dia




sob3x, kadang 2 sedih jugak, nak2 time si dia x kasi respon ....
sedih x trhgga, smpai mencucuk cucuk ke ulu hati....

Bukannye ape, kami dh lame berkenalan, tpi still x dapat keep in touch, selalu x dapat luang kan mase same2, gosip same2....
erm, mungkin kah jodoh kami x berpanjangan



"Maaf lah kalu selame ni saya selalu abaikan awk, saya buz mggu nie, awak kena lah fham, mid term pun dh nk dekat, tggal 2 3 hari lagi, jgn lah buat saya cmnie"

"Awak x kasihankan saya ker, sampai hati awak"


(Sesungguhnye , coretan di ats tidak ade kena mengena sama ada yg hdup atau pun mati)


(Ikuti kesah sebenar dibawah yer)

JENG

JENG 

JENG

Haaaaaaaah, nak tahu x siapakah gerangan si dia

Dah tentu x lain x bukan




My beloved Blog




Alooooo, sori lah smua, jgn marah erk, gurau2 petang jer...hehehe
Bukan ape, tetibe jer trfikir, ye lah, mmg dh angau pun, x thu lah ape nak jadi, tangan asyik gatal jer nk bukak blog.

Kadang2 bukannyer ade notification pun, tpi still nk tatap jugak.....pelik kan, tpi benar...hahaha


Korang pulak macam mane, ape perkara 1st yang korang buat tiap2 kali bukak laptop.
Wondering sangattt....

Meh lah kongsi2 rahsia hati korang.....lalalala, nak jugak tahu...hemo hemo hemo


No comments:

Tinggal Link Cinie Yer, Macehhh